Hier vind je de specifieke voorwaarden die van toepassing zijn op het helpdeskcontract.
Onderstaande tabel geeft een overzicht van de verschillende helpdeskcontracten:
Overzicht diverse helpdesk contracten, alles per jaar, prijzen zijn incl. BTW | ||||
Type contract | Uren helpdesk | Uw voordeel | Kosten | Bestel nu! |
Eénpersoon (1 persoon, 1 computer) |
2 | 24,24% | €154,70 | Bestel |
Gezin (meerdere personen, 1 computer) |
3,5 | 35,9% | € 229,07 | Bestel |
Bedrijf (per werkplek) |
5 | 41,7% | vanaf: € 297,53 |
Bestel |
Verder geldt:
· Voor ons telt de tijd dat wij een vraag telefonisch of per mail beantwoorden.
· Bij niet-standaard vragen over veel gebruikte pakketen nemen wij van de eventuele uitzoektijd de helft voor eigen rekening.
· Is het nodig om langs te komen, dan berekenen wij in principe voorrijkosten volgens een staffel. Klik hier voor onze Voorwaarden voorrijkosten).
· Indien de klant dit wil kunnen wij een programma op zijn of haar computer installeren waarmee wij bij problemen op afstand kunnen meekijken. Het pakket wordt zo ingesteld dat de klant bewust een aantal handelingen moet uitvoeren voordat wij het scherm kunnen overnemen. Voor de kosten van deze installatie geldt het gekozen abonnementstarief of indien daar geen gebruik van gemaakt wordt het standaard uurtarief en natuurlijk de eventuele voorrijkosten.
· Indien blijkt dat de storing in uw computer zit, dan kunnen wij deze desgewenst voor u verhelpen. U krijgt hiervoor een globale schatting van de kosten voor reparatie (indien mogelijk) waarbij wij 10% korting geven op het standaard uurtarief. U kunt ook besluiten om (alsnog) een onderhoudscontract of helpdekscontract aan te gaan.
· Het contract kan per direct worden afgesloten en geeft dan ook per direct, na ontvangst of bevestiging van betaling, recht op hulp tegen het bijbehorende tarief..
· Betaling kan overigens ook per direct, de klant kan via onze site op heel veilige manier betalen: paypal, iDeal (samenwerkende banken), per bank vooruit, of contant.
· Een helpdeskcontract wordt afgesloten per keer. Meer uren in één keer ingekocht, hoe goedkoper per uur de ondersteuning. Ingekochte uren worden niet gerestitueerd. Niet gebruikte uren vervallen na een periode van 1 jaar. Onderhoudscontracten voor de periode van een jaar worden zonder tegenbericht automatisch verlengd. Opzegging door de klant dient schriftelijk te gebeuren en minimaal een maand voor afloop van het contractjaar.
Digimaat behoudt zich het recht voor om, wanneer de klant zich niet houdt aan de voorwaarden, het contract per onmiddellijk op te zeggen.